Heeft u vragen of wilt u meer informatie?
Neem dan graag contact met ons op!
Contactformulier
Contactinformatie
Veelgestelde vragen;
Kan ik mijn order wijzigen / annuleren? – Dat hangt er vanaf. Alle orders worden na het plaatsen direct in de planning verwerkt en de voorbereidingen worden gedaan. Er kunnen dus direct kosten gemaakt worden en u houd het plekje die eventueel een andere klant had willen kiezen bezet. Indien u uw order wilt annuleren/ wijzigen kunt u dit aangeven via het contactformulier (NOOIT later dan 10 dagen voor levering) wij kijken dan welke kosten gemaakt zijn en welke opties we u nog kunnen bieden. Belangrijk is dat u binnen 24u reageert op ons aanbod anders kunnen de kosten wijzigen.
Waarom zijn de verzendkosten zo hoog? – Wij willen de beste bezorging aanbieden. Dat kan natuurlijk niet met pakketpost. Dan zouden de producten natuurlijk niet heel aankomen. Dat is natuurlijk niet wat we willen! Naast voorzichtigheid is natuurlijk ook de versheid belangrijk dus moet uw product de kortste weg vanuit onze bakkerij naar u bewandelen. En helaas.. Dit kost allemaal geld!
Komen de producten uit een fabriek? – NEE! Zeker niet. Wij werken samen met High Tea & Pie. Een lokale bakker die alle producten vers en met de hand speciaal voor ons maakt!
Waarom is mijn gewenste bezorgdatum niet beschikbaar? – Aangezien we dus samenwerken met een lokale bakker kunnen we maar een bepaalde hoeveelheid bestellingen per dag aannemen. Indien uw gewenste datum niet gekozen kan worden in het winkelwagentje betekend dat helaas dat wij u dan ook niet meer verder kunnen helpen. Daarnaast is bezorging alleen mogelijk op woensdag t/m zaterdag.